NJAEE

2008-05-25, 00:33:08 / Kategori: Allmänt
Blev det så bra ikväll egentligen?
Första missen - Tindra somnade långt innan omröstningen kom igång. Stackars, hon som så gärna ville se piraterna vinna. Som om det skulle hända...
Andra missen... Sveriges totalfiasko. Snacka om att missbedöma läget. Usch, det blev ju pinsamt. Tralalala, jag låtsas att jag kommer från nåt annat kul land, typ Norge. De gjorde ju riktigt bra ifrån sig. Jag har ju ändå bott där i flera år, så liiite norsk är jag nog. Mmm, så känns det i alla fall nu.
Tredje missen, tycker jag nog att Ryssland var. Gillade inte riktigt Dima´s drama queenutspel. Låten är grym ,men hade kunnat bli bättre utan hans överspel.
Fjärde missen - införskaffa för fan en jury i tävlingen innan det spårar ur totalt. Eller, det har det faktiskt redan gjort. Balkan och öststatsländerna håller varandra om ryggen så det skriker om det. Inte annars, då kan man backstabba varandra om och om igen, men i ESC minsann, då är alla vänner. Och när de stackars få nordiska länderna kompisröstar, så blir de totalt utbuade?! WHAT?! Kasta inte pil i gummibåt mina vänner!

Bäst ikväll då? BJÖRN GUSTAFSSON.
Sicken lattjo liten pryl alltså. Hahaha, jag kissar nästan på mig av skratt när jag tänker på hur han måste ha uppfattats i alla andra länder, där ingen vet vem han är eller vad han gör. De måste ha trott att han gick på ful-tjack eller nåt. Guuud, helt hilarious!! (Som för övrigt är ett av mina favoritord. Konstigt, jag vet!)

Nu tror jag att jag kan uppfattas som berusad här, så det är nog bäst att jag slutar jiddra. Är bara lite trött, och har inte druckit en droppe. Nu ska jag slänga barnet över axeln och kasta henne i säng. Imorgon åker vi till Danmark, nynnandes "All night long...."



"12 points goes to.... SWEDEN!!"

Kim
BLOGG: http://mammamuuu.blogg.se/ 2008-05-25 / 08:36:09

Haha, ja visst var Björn rolig! Pinsam som fasen men helt störtskön =) Sambon undrade vad det var för någon tönt som inte kan snacka engelska :P



Rädd för mormor och morfar? Ojdå. Det var väl nån liten fas då kanske. Det låter sött i alla fall ;)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: