NY LAST

2008-05-06, 09:25:32 / Kategori: Allmänt
Jag har blivit helt galen i nyponsoppa! Det drack man ju alltid när man var liten, och ibland fick man det på tallrik med vaniljglass i.
Nu har jag fastnat i nyponträsket igen. Dricker det till frukost jätteofta, och det är sååå gott! Men inte så himla nyttigt kanske...


image79

Nu blir det äggmacka och nyponsoppa till frukost efter en 5 km morgonpromenad.

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se 2008-05-06 / 14:49:08

Nyponsoppa är gott! :) Ja, jag godkänner alltid alla kommentarer innan de publiceras, än så länge har jag inte fått några negativa kommentarer, men jag vill ändå helst läsa vad folk har skrivit innan jag lägger ut det på nätet! :) Okej, men om de har en gratis strandbuss så är ju 800 m ingenting! Och om man känner sig sugen på en promenad så promenerar man också lätt 800 m. :) När är det som ni ska åka?




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: