ÖKEN

2008-05-18, 21:37:37 / Kategori: Allmänt
Ibland tappar jag stinget här, och skriver inget underhållande på flera dagar. Detta brukar som regel inträffa under helgerna, då sambon är hemma. Man måste njuta av kvalitetstiden tillsammans, och inte kan jag sitta och blogga då ;)

Jaha, sammanfattning av helgen då. Men eftersom jag lider av guldfiskminne så kommer jag inte riktigt ihåg vad jag har gjort... I fredags åkte vi runt och shoppade träningskläder och lite andra saker. Detsamma i lördags. Sedan blev det hemmakväll med plockmat som vi glatt tryckte i oss tills det sprutade ur öronen. Minst två av dödssynderna kunde vi bocka av, girighet och frosseri.


Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-05-18 / 22:18:11

Låter som om ni har haft en härligt slapp helg! Ingen panik med bloggandet, du har helt rätt i att man måste ta vara på tiden man har med varandra, den är dyrbar! Så är det ju inte alltid som man har lust att blogga heller.. :)

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-05-18 / 22:22:44

Haha, läste precis din kommentar på min blogg, och vi hade ju skrivit nästan samma saker! :) Utom att du hade formulerat dig bättre än mig. :) Jag blir alltid så glad av att läsa din blogg och dina kommentarer, jag tycker att du skriver så bra och med en liten "snärt" på slutet som gör att det blir intressant och uppmuntrande. :) Ville bara säga det! Gonatt, och ha en bra dag imorgon du med!!

Kim
BLOGG: http://mammamuuu.blogg.se/ 2008-05-19 / 08:57:13

Jag har också alltid varit varmblodad. Jag går runt i enbart en tunn tröja här uppe när det snöar medan de infödda lapparna går med långkalsonger, 2 par vantar, mössa och en riktigt fet vinterjacka. Dom kanske har mer vett i skallen än mig. Och kanske mer än dig också om du som du säger cyklar utan shorts när andra går med vinterkläder :P



Solen skiner här idag men jag ska inte säga för mycket. Snart kommer säkert den där jädra snön igen.



Ha en fin måndag!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: