PSYKOS

2008-05-24, 10:10:14 / Kategori: Allmänt
Igår fick jag en Grey´s Anatomy-psykos. Kollade på de två senaste avsnitten, 16 och 17. Och när de var slut så var det sådär spännande så man bara vill se mer. Men nu misstänker jag att det var säsongsavslutning, och att de inte är tillbaka förrän efter sommaren igen. Oh no... I-landsproblem de luxe. Jag vill ju se mer!!
Är det någon mer än jag som följer serien slaviskt? Dessutom i USA-takt?

Idag är det jättefint väder ute. Vet inte vad man ska hitta på. Vi tänkte ju ev åkt till Danmark över dagen, men jag var så hemskt trött imorse. Satt ju uppe till 02 inatt pga Grey.
Vi tar nog Danmark imorgon istället. Ska kolla vädret och så bara.



Grrr...




Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-05-24 / 10:24:33

Greys Anatomy har jag faktiskt aldrig tittat på. Tror att serien började vid den tidpunkten då jag åkte till Turkiet och började jobba, och sedan har det aldrig blivit av att titta på den. Men det låter ju som om jag har missat något, alla höjer ju serien till skyarna! När började den gå på TV?



Danmark låter kul! Du får ta med kameran och ta lite bilder där också! ;) Jag har inte varit i Danmark sedan jag var 6 år och vi bilade runt där i några veckor och besökte Legoland och Köbenhavns zoo och jag letade förgäves efter pingvinen Pondus (hade en gammal barnbok som berättade om pingvinen Pondus som bodde på Köbenhavns zoo, men eftersom boken var från 70-talet så var han ju förstås borta 1992..). :)



Vi har också jättefint väder här idag, jag får lite ångest eftersom det ser ut som om jag kommer att sitta hemma hela dagen... :S

Kim
BLOGG: http://mammamuuu.blogg.se/ 2008-05-24 / 20:36:12

Eurovision snart! Är du bänkad framför tvn då? :)

Jag kommer vara som fastklistrad förutom om jag blir extremt kissnödig och måste gå på toaletten.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: