PYTTIPANNA I SKALLEN

2008-05-20, 10:14:54 / Kategori: Allmänt
Nu fick jag plötsligt så himla mycket i huvudet som jag ville göra. Måste nog skriva upp en lista på allt jag ska kolla upp så att jag inte glömmer det. Känner redan att bara under de här meningarna så har jag glömt hälften.
Åderbråck och dåligt minne?? Kan det bli mer tant??

2 DO LIST
- Kolla tatuerare (vill ha innan sommaren så den är läkt ordentligt)
- Kolla när det blir dagstur till London för hysterisk shopping
- Kolla erbjudandet om att åka RIB-båt i Göteborg


Se där! Nu blev inte listan lång alls. Hade hur mycket mer i skallen som helst. Får väl börja med det jag kom ihåg då. Först London! Som om jag inte hade shoppat loss tillräckligt på div postorder-sidor... Tralalala...



Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-05-23 / 08:50:01

Vad är det för slags tatuering som du funderar på att ta?




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: