SKOLMÖTE

2008-05-20, 21:10:26 / Kategori: Allmänt
Då var Tindras första skolmöte avklarat. Inte så där asseriöst möte kanske, iom att hon "bara" börjar nollan. Men det var ändå kul att se lokalerna och få höra hur det fungerar.
Förskolefröken var verkligen jätterar, och verkade himla käck. Fritidsfröken däremot väljer jag att inte kommentera. Ville helst inte se henne alls, eftersom hon är en av två personer som för några år sedan gjorde min älskade lillasyster något så fruktansvärt illa. I mina ögon är hon inte vatten värd. Helst av allt ville jag bara smälta in bland 6-åringarna och bete mig därefter, och skrika lite lagom högt när hon pratade. Kanske tom spotta lite på henne (även om barn inte brukar göra sånt) och kanske måla med lite tusch på hennes fiiiina kläder. Den lilla haggan.

Nu ska jag gå och pyssla ihop en liten vodoo-docka, och sedan börja utöva mina svarta krafter. Moahahahaha!!!!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: