TACK GUD FÖR MIN DOTTER

2008-05-25, 21:45:33 / Kategori: Allmänt
Denna helgen har varit helt fantastisk! Jag är så nöjd och glad så jag sitter här och bara småler för mig själv.

Det har varit en ren mamma-dotter-helg. Bara vi två, och det har nästan känts som om ingen annan har existerat. Vi två mot världen, i vått och torrt. Hon är så stor nu min lilla tjej, så duktig, och vi har så jäkla kul ihop! Jag är helt övertygad om att hon om några år är min allra bästa tjejkompis, som man kan prata med om vad som helst. Och jag kommer definitivt sträva efter att hon ska känna detsamma för mig.
Samtidigt blir jag så stolt, och lite mallig faktiskt. För det är ju jag i grund och botten som har format henne till den hon är idag. Det är mina värderingar och min uppfostran som har gjort henne till den underbaraste varelsen på denna jord. Jag är så stolt över henne, och glad över den person hon är idag.
Jag vet inte hur många gånger om dagen hon säger att hon älskar mig. För att inte tala om alla kramar och pussar som jag blir överöst med. Underbara lilla människa!

Idag tog vi båten över till Danmark över dagen. Vi har haft superkul, och riktigt riktigt mysigt på Morsdag. Även om det var jag själv som ordnade en Morsdag-aktivitet, så var det värt det. En bättre dag kunde jag inte ha fått.
Vi satt ute på soldäck och pratade, gick och fikade, tog en promenad i land i Fredrikshamn. Tillbaka ombord på båten åt vi lunch, tog en efterrätt i fören med utsikt över hela havet. Vi shoppade loss i godisavdelningen och Tindra fick spela lite på maskinerna. Till sist fick hon göra en ansiktsmålning, och sedan satte vi oss i en soffa i ett hörn och spelade ett spel vi hade köpt.




Ser ni den übersöta lilla Hello Kitty marshmallowsen?? Hur ska man kunna äta upp den?!

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-05-26 / 07:54:16

Vad underbart söt din dotter är!! Äntligen får man se kort på henne! :)



Jag tror nog att mor-dotter-kärleken är något speciellt, senast som jag o Ahmet var hemma hos hans föräldrar så satt jag o Ahmets mamma och pratade om hans storasyster som väntar sitt första barn nu, en liten pojke. Då frågade jag om hon hade hoppats på en pojke eller flicka, och hon svarade flicka. Hon motiverade det med att en flicka alltid blir mammans vän, och det stämmer nog. :)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: