TANT-RYTMER

2008-05-26, 21:52:43 / Kategori: Allmänt
Det är den största svagheten på Friskis. Annars är jag jättenöjd. Men för himmel och helvete, vad är det för musik instruktörerna har?!
När jag går på pass så vill jag ha hög musik som dunkar tungt i högtalarna. Basen ska ruska om trumhinnorna rejält, och det ska vara tufft och fräckt. När jag har varit på spinning så har det mer nästan känts som om jag har sutttit på en PRO-träff. Volymen är lite lagom hög så att ingen ska misstycka, och musikvalet ska vi inte tala om!

Men idag, på step up:en, så blev jag plötsligt jäkligt nöjd. Äntligen en instruktör som förstår att musiken är halva grejen. Jag orkar inte spinna järnet till Björn Skifs. Då vill jag helst bara lägga mig över styret och spy! Men lilla Marie körde minsann asschysst musik idag, så hon är min nya favorit. Man blir så galet taggad när det är bra musik, och mjölksyran är som bortblåst.

När jag har kommit i riktigt bra form (dvs om sisådär 26 år kanske) så skulle jag kunna tänka mig att bli instruktör på Friskis. Och då mina vänner kommer Björn Skifs slungas iväg av riktigt tunga beats! No place for oldies to be!

Kim
BLOGG: http://mammamuuu.blogg.se/ 2008-05-26 / 22:56:41

Haha, ja det gör den faktiskt. Det har jag inte alls tänkt på =) Men det är ju meningen att den ska kittlas. Vart vet jag inte men jag har mina gissningar ;P

Lite vågad tävling förövrigt men samtidigt hade det ju inte suttit fel med nåt sådant haha

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-05-27 / 09:40:00

En av mina bästa vänner som är Friskis-instruktör i Trollhättan har iaf BARA dunk-dunk-låtar på sina pass. :) Har aldrig gått på hennes pass, men eftersom vi bodde tillsammans en hel sommar i Turkiet så har även jag fått ta del av dem eftersom hon hela tiden visade hurdana pass hon har.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: