TOTALT OBEGRIPLIGT

2008-05-06, 12:41:16 / Kategori: Allmänt
En sak jag absolut inte har fattat med folk som bloggar är varför man lägger ut "dagens outfit". VARFÖR??
För mig är det totalt, vansinnigt ointressant vad okända människor har på sig. Och det ska gärna redovisas från topp till tå, färg på nagellack, underkläder och minsta lilla örhänge. Vissa går tom så långt att storlek skrivs ut. Jeeeez!

Det är en annan sak att visa bilder på kläder man shoppat, eller något man tycker är snyggt. Men det intresserar mig på ett ställe där solen aldrig skiner vad folk där ute i bloggdjungeln har på sig!

Så! Nu var det sagt. Nu riskerar man väl att få en hel hög upprörda modebloggare på nacken... HUA!

rosi
2008-05-06 / 17:59:47

Hej jag heter Rosi Hellqvist och jobbar på tv-produktionsbolaget Titan Television. jag hittade din blogg eftersom jag är på jakt efter personer som lever med en fobi. Vi ska göra en dokumentär som handlar om detta och jag vill hitta personer som kan tänka sig att på ett öppet och ärligt sätt vara med och berätta om sitt liv och fobi.
Skulle bli jätteglad om du ville maila mig och berätta lite mer om vem du är.
/ Rosi

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se 2008-05-06 / 23:57:07

Javisst, alltid kul att ha nåt att se fram emot! :) Jag måste alltid ha något inplanerat i kalendern, något att se fram emot, jag är nog litet av en kontrollfreak.. :P Jo tack, allt är bara bra nu, jag åker till Finland den 15:nde, så det är inte många dagar kvar..




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: