VA?!

2008-05-07, 10:04:52 / Kategori: Allmänt
Igår hade jag fått det här inlägget på min blogg:

"Hej jag heter Rosi Hellqvist och jobbar på tv-produktionsbolaget Titan Television. jag hittade din blogg eftersom jag är på jakt efter personer som lever med en fobi. Vi ska göra en dokumentär som handlar om detta och jag vill hitta personer som kan tänka sig att på ett öppet och ärligt sätt vara med och berätta om sitt liv och fobi.
Skulle bli jätteglad om du ville maila mig och berätta lite mer om vem du är.
/ Rosi"

Va?!?! "Jag hittade din blogg eftersom jag är på jakt efter personer som lever med en fobi...???" Vadå, lever jag med en fobi?? Har jag nån gång gett uttryck för detta på min blogg? Att jag lider av någon extrem fobi? Nonono!

Förvisso så har jag ju slängar av småfobier, som fotfobi och fågelfobi. Den senare är väl iofs ganska obehaglig, jag tycker verkligen det är otrevligt med fåglar av olika slag. Men något säger mig att den inte är riktigt så intensiv att jag skulle vilja sätta mig på kanal 5 och berätta öppenhjärtat om den.
Det är ju inte så att jag inte kan gå ut av rädsla att stöta på en sparv, eller att jag börjar grina när jag ser en uggla i tidningen. Så jag tror inte jag kvalificerar i ett fobiprogram.

Undrar vad som fick människan att tro det?!


image80
Åh fy faaan säger jag bara! Denna måste ha ramlat ner från fulträdet!


image81
Barnfötter funkar. Vuxenfötter är FULA!



Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se 2008-05-08 / 00:03:19

Alla har väl någon sorts fobier.. :)Själv har jag fobi för larver och maskar och andra SMÅ krälande kryp.. Kanske hon bara skickar det där på måfå till olika bloggare som hon hittat, utan att de skulle ha nämnt sina fobier?

Vad kul att höra att du gillade bilderna, de flesta var ju inte mina utan hittade på Google, men men... Ska försöka ta flera och göra en "Vackra Istanbul del 2" någon dag här.. :)

Kram!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: