BEDTIME

2008-11-12, 21:20:44 / Kategori: Allmänt
Nu ska jag ta mitt pick och pack och dra mig mot sängen. Pick och pack betyder i detta fall laptopen laddad med Sliding doors och Mamma Mia. Tror inte jag kolla rpå båda filmerna ikväll, det beror på hur trött jag blir. Börjar med Sliding doors, som jag sett sååå många gånger förr. Men det är en sån där underbar må-bra-film. Plus att John Hannah är en av mina favoriter. Antagligen mycket pga dialekten. Jag har ju nån sån där dialekt fetisch.



Har förresten hittat en billig kryssning till Helsingfors som jag antagligen kommer boka. I så fall åker vi i januari jag och darlingen. Istället för att ge varandra julklappar i år så åker vi på en romantisk resa på tu man hand. Vi bokar en massa god mat och spa och sånt. Har fortfarande himmelska minnen från förra gången vi åkte och jag åt så mycket från buffén att jag höll på att spy. Jag var så mätt att jag inte ens orkade äta min pannacotta som jag krafsat åt mig. Då är man fan ta mig mätt alltså. På hemresan låg vi i spa-avdelningen hela dagen och drack fruktsmoothies och slappade i solstolarna. Underbart!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: