BLÄH FÖR VIENETTA!

2008-11-26, 22:12:14 / Kategori: Allmänt
Det var inte alls så gott som jag hade inbillat mig i min hjärna. Åt inte alls mycket, blev så himla besviken. Tacka vet jag Plopp, det funkar alltid!
Ska strax dra mig mot sängen och bränna av några Prison break avsnitt innan jag somnar. Det är så sjukt, jag har ju sett de här avsnitten förr, när serien började sändas på TV. Ändå så blir det ibland så olidligt spännande att jag nästan bara vill spola fram. Jag klarar inte av spänningen. även om jag vet hur det kommer att gå.

Konstaterade idag att IKEA är ett ormbo fullt av gravida kvinnor. Överallt fanns de! Ja jag vet att jag också är gravid, men det blev ändå nästan lite äckligt. Som att sitta mitt i en myrstack där det kryllar av uppsvällda magar... Brrr...

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-11-27 / 02:11:47

Jag är precis likadan då det kommer till Prison Break, det är nog en av de bästa TV-serierna som någonsin har gjorts för den håller alltid upp spänningen! Alltid!

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2008-11-27 / 06:57:53

haha...det där är ett beprövat knep. Det har jag också provat någon gång. :o) Hoppas det går vägen denna gången. ^^



Vad gjorde du för inköp då? Blev lite nyfiken... :o)






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: