DAN FÖRE DAN

2008-11-19, 12:25:49 / Kategori: Allmänt
Imorgon är det ultraljud! Jag känner mig lite som ett barn dagen före julafton eller en födelsedag. Det pirra likson i hela kroppen när jag tänker på det. Samtidigt så är jag ju lite nervös att något ska vara fel. Man ska aldrig ta för givet att allt är ok bara för att det känns bra och för att man mår bra. Men såna tankar får man försöka koppla bort, och så får man ta det som det kommer när man väl ligger där.
Om ni kikar in imorgon så kanske jag lägger in bilder på det lilla pyret. Skulle vilja ha ett helt album med bilder, men de kostar ju för fan 40 kr st. Värsta utsugarna de där människorna på sjukhuset. I vissa län är bidlerna gratis, men vi bor uppenbarligen i ett av länen där de anser att man kan ta hutlösa priser utan att skämmas.

Idag har jag städat lite. Nu har jag precis ätit lunch, pannkakor, en kopp rabarebrgrädde te och en clementin. Tar det lugnt resten av dagen tills jag ska hämta lilla Schmindris (Tindra). Igår verkar det som en nerv kom i kläm, så jag har så vanisnnigt ont i baken. Typ där som ischiasnerven sitter tror jag. Plötsligt hugger det till och hela höger ben blir typ förlamat av smärta. Ska till barnmorskan på måndag, får ta mig ett allvarligt snack med henne då.

Lyssnade på hjärtljuden idag förresten. De ligger fortfarande runt 160 slag per minut. Himla fort tycker jag. Vad tror ni, pojke eller flicka?




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: