HÖST IGEN

2008-11-26, 09:31:09 / Kategori: Allmänt
Fattade ingenting när klockan ringde halv 9 imorse. Trodde jag hade ställt den fel, för det var skitmörkt ute. När jag tittade ut såg jag att mörkaste hösten var tillbaka igen, med regn och plusgrader. Över sju grader plus här idag. Vad fan är detta?! Jag hade ju hoppats på mer snö.

Har precis ätit frukost, och sitter nu och väntar på syrran. Vi ska sno mammas bil och åka till IKEA bla, där vi ska träffa vår kusin från Falkenberg. Hon kommer upp på besök över dagen med sin stora, tjocka bebismage. Ska bli skittrevligt, för vi träffas ganska sällan, trots att det ändå är hyfsat nära till Falkenberg.
Jag måste kolla efter lite Adventsgrejer, eftersom jaginte hittade nånting i lådorna i förrådet. Kan vara så att jag slängde lite i smyg förra året för att jag ville ha nya, finare saker. Jobbigt bara att jag själv inte kommer ihåg det...
Nu måste jag dra! Ha en god dag allihop!

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2008-11-26 / 14:04:13

Fortfarande lunginflammation har han iaf. Dom tog en massa prover på honom. Men vi får inga svar på dom idag. Fick åka hem igen och kurera oss. Skönt det iaf. Har sovit tillräckligt mycket på sjukhus i våra dagar...



Hur är allt med er då?? :o)

Jag läser här titt som tätt men min dator är så seg (ska formatera hårddisken idag) så jag kan inte alltid skriva kommentarer och så. (tar mer än ett år att ladda upp sidan!! :oP ) Nu surfar jag på Ludwigs pappas dator så nu går det finfint! ^^

Hoppas du får en trevlig dag med kusinen!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: