KRAX KRAX

2008-11-28, 19:51:31 / Kategori: Allmänt
Nu har jag precis tryckt i mig en halv kebabtallrik med pommes frites. Orkade bara knappt halva, för det var så sjukt mycket mat i lådan. Sparar resten till senare, jag blir ju alltid hungrig sent på kvällen. Då är det jättenyttigt med kebabtallrik har jag hört.

När jag för en gångs skull har kokat ihop lite planer i helgen så går Tindrisen och blir sjuk. Hon har jättejobbig hosta, och som genom ett trollslag tidigare i eftermiddags så tappade hon rösten. Hon är så hes, så hes. Låter som en kråka som har druckit whiskey. Hon känns dessutom febrig, så det blir att hålla sig inne i helgen. Typiskt! På söndag tänkte jag fylla dagen med att göra julgodis, men vad vi ska hitta på imorgon är en bra fråga. Kanske blir det filmmaraton i soffan och pyamas på hela dagen.
Ikväll ska vi kolla på Idol som vanligt. Till det ska vi mumsa lite popcorn och ostbågar.

♥ Trevlig fredagkväll allihop!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: