MIN LILLA PLYSCHBEBIS

2008-11-27, 18:17:51 / Kategori: Allmänt
Kolla på de här fula byxorna som jag har köpt till igelkotten! De är så fula så jag kan inte annat än älska dem. Retro! Både Kappahl och Lindex kör lite sån retrostil på barnkläderna nu. Älskar det.







Igelkottens små pyttiga tofflor.


Här blåser det mindre storm. Vinden viner i knutarna, och det är så skönt att vara inne. Nu är en sån typisk dag då jag älskar mig själv för att jag inte har hund!
Och det här med jobbet... Usch... Jag har redan lite ångest inför att gå tillbaka dit. Men jag får väl bita ihop och prova ett  tag. Blir det ett dugg värre med foglossningen så kommer det inte funka ändå. Det gör så jävla ont att röra sig. Tänkte gå ner till sjukgymnastiken imorgon om vädret tillåter, och skaffa ett sånt där stödbälte. Har ingen aning om hur det ser ut, man kanske inte ens kan ha det offentligt? Ser man ut som en tyngdlyftare tro?

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2008-11-27 / 19:42:48

Supersöta byxor!! Ludwig har en sån heldress. Den är verkligen super! Fast hans går i blått...han har valt den själv. :o)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: