MISSBRUK

2008-11-23, 21:22:28 / Kategori: Allmänt
Årets julmissbruk har startat i en hejdundrandes fart!! Här hemma äts det lussekatter, clementiner, skumtomtar, pepparkakor och dricks julmust som om det gällde livet. Åhhh det är så gott!! Just nu sitter jag och äter en lussekatt och dricker ett glas mjölk innan jag hoppar i säng. Mjölk har blivit riktigt gott nu för tiden, och det är väl bra. Så har lille igelkotten i magen en chans att få ett schysst skelett som håller upp resten av kroppen. Så vi inte får en liten gelébebis.

Imorgon är det måndag. Igen. Barnmorskebesök och sedan är det sushihämtning. Tindrisen och jag ska äta sushi till middag, så jag passar på att hämta maten när jag ändå är hos barnmorskan. Det ligger ju runt hörnet. Ska bli supergott! Passar nog på att slinka in i affären och köpa en låda skumtomtar med moahahaha.

Fick så jäkla ont i magen för en stund sen. Blev lite rädd, och fick naturligtvis för mig att igelkotten var på väg ut. Det släppte liksom inte, utan blev bara värre och värre. Fick så ont att jag satt dubbelvikt och flåsade. Var livrädd att jag skulle börja blöda, men det hände ju naturligtvis inte. Har blivit lite nojjig över det där. Men vips så släppte det igen, och nu är det helt borta. Det puffar lite där inne nu, så igelkotten mår nog finfint.

Ska lägga mig tidigt ikväll och läsa lite innan jag somnar. Flög upp som ett ilsket bi imorse när Jocke hade hostat en stund och väckte mig pga det. Jag sover så himla lätt, jag vaknar av allt. Skitjobbigt är det. Någon som har ett bra tips på hur man sover som en klubbad säl? Tindra sover som en döing, hon reagerar inte på nånting. Orättvist!



Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2008-11-24 / 09:13:22

Usch det är så otäckt när man får så där ont. Det fick jag massor med gånger och varje gång trodde jag det var dags. Men inte då!



Jo, jag hoppas också han piggar på sig snart! Vi har ett litet helsike här hemma nu... Det är ingenting som är roligt och det bara gnälls! Ska bli så skönt när han är pigg och glad igen!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: