TV-KVÄLL OCH VIENETTA

2008-11-26, 18:26:11 / Kategori: Allmänt
Ikväll blir det TV-kväll i soffan. Är trött och sliten efter dagens lilla shoppingrunda. Har köpt skor, adventssaker, tyg som jag ska sy julgardiner av mm mm. Alltihopa betalade jag med mina Monopolpengar.
Har satt upp adventsljusstakarna i köksfönstret och hängt upp julgardinerna där. Blev så himla fint, och jag kom i sån julstämning så nu lyssnar jag på julmusik. Men väldigt, väldigt tyst, så att inte grannarna ska höra att jag är totalt sinnesförvirrad.

Har hittat ett nytt favoritprogram på TV4+. Älskar att titta på The dog whisperer. En liten, liten latinokille som är expert på hundar och deras beteende och uppförande. Han tar sig an hundar som har problem, och som genom ett trollslag så har han fått pli på dem. Allt från aggressivt beteende till hundar som är skiträdda osv.
Vet inte varför jag är så himla intresserad av  programmet, jag har ingen hund och har aldrig haft. Kommer sannolikt aldrig att ha en heller, eftersom tanken på att behöva gå ut varje morgon i höst och vinterväder gör mig stel av ångest. Skulle det gå att dressera en hund att gå på låda inomhus så kanske jag skulle fundera på saken. Men å andra sidan luktar ju hundskit så illa så man vill ju bara dö...

Ikväll ska jag titta på ett program som heter Charterfeber. Det är en dokumentärserie om norrmän som åker utomlands. Jag garvar ihjäl mig varje gång, de är för roliga de där lusekoftorna!
På reklamen för dagens avsnitt ser man några äldre par som är på semester. Frun säger usch, jag känner inte igen nånting här längre! Nej för vi har ju aldrig varit här förr svarar gubben då. Hahahaha!!! Jag tror jag dör. Corny!

Igår köpte jag två Vienetta glasstårtor. Rea på Hemköp. Säkert gamla eller nåt. Skit samma, jag ska i alla fall passa på att äta upp dem båda nu när jag är ensam. Är Jocke hemma så har jag tur om jag får slicka på pappret...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: