VI SKA SY OCH VI SKA KLIPPA...

2008-11-28, 10:37:12 / Kategori: Allmänt
Känner mig som ett av de där små hysteriska mössen i Askungen filmen. Flyger och flänger här hemma som en skållad råtta. Igår hade jag väl knappt gått upp vid den här tiden. Idag har jag putsat alla fönster förutom det lilla i sovrummet. Jag har hängt upp stjärna i Tindrisens rum och ska även hänga upp en i sovrummet sen när jag har putsat det fönstret.
Var tvungen att ta en paus, man blir ju sliten och andfådd för ingenting nu för tiden. Sitter och äter lite mellanmål medans jag vilar ryggen.

Har också börjat fundera på om jag ska välja att föda på Varbergs sjukhus. Jag har hört så himla mycket bra om dem, och att det ska vara väldigt fint där nu efter renoveringar och sånt. De tillämpar fri hemgång tydligen, vilket innebär att om allt står bra till med mig och bebisen så kan jag åka hem ganska snart. Eller om nåt krånglar så får jag stanna hur länge jag vill. Kanske inte i flera månader, men vem fan vill det frivilligt? Förra gången blev jag jätteförvånad när "hotellräkningen" från sjukhuset damp ner i brevlådan. Ingen hade talat om för mig att det kostade per natt att sova på hotell Mölndals sjukhus.

Tänkte skriva våra namnförslag här, så kan ni väl tycka till? Det tillkommer säkert fler under resans gång, men detta är de vi har på lager idag.

Tjejnamn
- Perla
- Tuva
- Bella
- Dinah

Killnamn
- Maximus
- Matheus
- Jonah


Mina favoriter just nu är nog Bella och Matheus. Eller jag vet inte... Jag gillar ju alla namnen så det är svårt att välja. Vad tycker ni?

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2008-11-28 / 11:40:03

Jag tycker Bella och Matheus är finast jag med. Men Jonah är med fint. Och Maximus med. :o)

Tuva och Dinah är inga fula namn men inget jag hade funderat på själv. Perla har jag aldrig hört innan men det var fint. ^^



Nu har jag strukit alla gardiner och fått upp dom och stjärnor i fönstren.

Vi har en amaryllis i vårat fönster. En stor röd fin! Det är lite juligt...ett litet tips bara. :o)

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-11-29 / 17:27:25

Vad duktig du har varit! (jag ligger lite efter i bloggläsningen igen)



Jag tycker att Perla och Jonah var finast! :)

Caroline
BLOGG: http://mammanmedstortc.blogg.se/ 2008-12-01 / 23:54:01

Åh va kul med namn.. jag har några favoriter jag kan tipsa dej om :) Tjej: Vilda, Deia, Leah Kill: Eddie, Caspian, Dante



Jag skulle behöva ett antal barn till för o få användning av alla underbara namn! ;)



Kram Caroline (med Tim o Minea)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: