YR I MÖSSAN

2008-11-25, 22:13:56 / Kategori: Allmänt
Är jätteyr i huvudet... Var dt tidigare idag också, men trodde det berodde på att jag flög upp för fort ur sängen. Iofs så släppte det inte förrän efter en jättelång stund då. Nu blev jag helt yr av att bara sitta på datorstolen. Känns som om någon har snurrat mig 50 varv på den, och när jag vrider på huvudet så hänger inte världen med.
Käkade en macka och drack lite juice för att se om det är blodsockret som spökar. Googlade också på det, och fick fram att man kan bli yr för att mycket av blodet går till livmodern. Eller var det moderkakan kanske? Spelar ingen roll, något av igelkottens tillbehör var det. Ja ja, huvudsaken är väl att igelkotten mår bra.

Nu ska jag kolla på Prison break i sängen. Nattinatt!

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-11-25 / 22:39:43

Jag tycker bara att det är charmigt med gamla kort. :) Men jag erkänner att det finns vissa kort på mig också som jag kanske inte skulle vilja lägga upp på bloggen... :P



Det blir nog lite Prison Break för mig ikväll också!



Godnatt!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: