ÅH NEJ...

2008-10-13, 16:01:09 / Kategori: Allmänt
Det känns som att jag håller på att bli sjuk. Har sovit nästan hela dagen, ett par timmar på förmiddagen, sedan städade vi lite, och sen somnade jag igen i några timmar i soffan. Känner mig helt slut i kroppen, just nu skulle jag kunna tänka mig att sova igen. När vi var i affären mådde jag så illa så jag trodde jag skulle spy på den lilla snärtan i kassan. Huvudet värker också...





Imorgon går jag in i vecka 14. Hej vad tiden går fort när man har roligt. Vi pratade med svärföräldrarna häromdagen, och de vill köpa bebissängen till oss. Man tackar man tackar! Vi har sett en vagga/säng som vi tänkte köpa, men då slipper vi ju den utgiften. Skötbord har jag sett ett på Coop som var jättefint och inte så dyrt. Det är väl den sista "stora" utgiften, sedan är det allt annat som kläder och plock, men det kan man ju ta lite efter hand.
Nu ska jag dricka lite vatten och vila, för huvudet bankar på rejält.

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-10-13 / 23:22:30

Usch, hoppas att du inte blir sjuk vännen!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: