INTE DEN HELLER

2008-10-03, 16:37:05 / Kategori: Allmänt
Var och kollade på barnvagnen idag. Den går bort, bort, bort!! Usch, tyckte inte alls om den nu längre. Särskilt inte efter att försäljaren sa att det är en budget variant. Nu pratar jag om Briovagnen alltså.
Däremot hittade vi en annan Briovagn, en vanlig med fyra hjul. Dock var färgen inte något som tilltalade min estetiskt efterblivna sambo, han gillade den inte alls. Jag känner snart att jag köper en skrinda som jag drar runt ungen i när den kommer. Så kan jag ha lite olika piffiga filtar i den istället.

Kimmelim
BLOGG: http://kimmelim.blogg.se/ 2008-10-04 / 12:01:48

Ja, det vore ju inte så konstigt i så fall om jag skrev "keligt" eftersom jag själv är en tvättäkta hallänning ;)



Haha, det sistnämnda lät ju som en bra idé!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: