JAG ÄR TANT OCH DET STÅR JAG FÖR!

2008-10-06, 09:14:55 / Kategori: Allmänt
Jag har blivit tant. Nej, jag har nog varit tant länge. Men va fan, varför ska man skämmas över det? Jag menar ju inte tant som håller kaffrep, syr bonader och går med rullator. Jag menar mer tant i mitt tänk.
Häromdagen när jag åkte buss hem så var det tantvarning på mig. Det kom på tre tonårskillar och satte sig på de fyra säten som står mittemot varandra. Dena ene la upp sin fula, blöta sko på sätet. Det fullkomligt ösregnade ute. Då kom jag på mig själv med att vara tant, och tänkte usch och fy och allt vad det var. Dessutom var jag så svennigt tantig att jag inte vågade säga till honom. Jag ville på nåt sätt inte skryta med min tantighet officiellt på bussen. Då var det bättre att gå hem och muttra...



Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-10-06 / 22:46:29

Hehe, vi har nog alla en liten tant som lever inne i oss.. :)

Jennysan
2008-10-07 / 09:32:23

Då är jag också tant, + att jag nog har blivit barnvagnsmarodör. Tycker att folk skall flytta på sig. Så det så! Tantvagnsmarodör, det är jag det!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: