LÄSARREKORD OCH SÖNDAGSMYS

2008-10-12, 19:35:31 / Kategori: Allmänt
Idag har jag slagit mitt läsarrekord. Igen! Förra veckan toppade jag med 26 läsare, idag har jag haft 27 hittills. Ja det tar sig minsann.

Nu har vi precis haft lite söndagsmys hela familjen. Våfflor med sylt och grädde, mums! Snart väntar ännu en söndagstradition, Hål i väggen på TV. Tindra älskar det programmet, och även jag tycker det kan vara ganska lustigt att se på ibland. Men det är mysigast att krypa ihop i soffan och titta tillsammans.



Min våffla med blåbärssylt och grädde.

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-10-12 / 21:26:10

Där ser du gumman, allt fler kommer att hitta till din blogg för du skriver så intressant! ;)



Våfflor låter inte helt fel.. :)

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg. 2008-10-12 / 22:17:39

Haha, ja det var precis vad jag tänkte då jag såg mig själv i spegeln. Om jag skulle gå ut med DEN färgen på läpparna så skulle jag inte klandra folk om de skulle tro att jag är ryska.. :P




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: