MATISOLERAD

2008-10-13, 18:26:16 / Kategori: Allmänt
När man är gravid får man bara äta äckliga saker. Allt man tycker mycket om får man inte äta, tex mögelostar av olika slag, salami, lufttorkade skinkor, rökt lax osv osv. Och det man får äta är man alls inte sugen på. Idag gjorde sambon lapskojs till middag, vilket jag vanligtvis brukar älska. Åt tre gafflar ungefär, sen var det äckligt. Nu har jag lagt in en baguette i ugnen med brieost i. För om osten hettas upp så den bubblar, då får man äta den. Om man fryser lax och salami och det där i minst tre dygn, så får man äta det också. Men orkar jag hålla på och frysa mat och bubbla ostar?! Näää! Tacka Gud för att man får äta fetaost i alla fall, annars hade jag blivit deprimerad på riktigt.

Ska slänga ett öga på baguetten. Blir den misslyckad så går jag och lägger mig och sover, och jag tänker inte gå upp förrän i mitten av april ungefär, då det är dags att föda barn.



Dregel dregel...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: