MIN NYA HOBBY

2008-10-04, 19:20:18 / Kategori: Allmänt
Nu ska jag skaffa mig en ny hobby! Eller ny och ny, jag har ju ingen direkt från förr, så det blir väl min första hobby. Hittade en sån liten söt sida på nätet med små virkade djur och andra roliga saker. Man beställer hem mönster för 20 kr st, och sedan är det bara att sätta igång.
Att jag inte har virkat sedan jag gick i mellanstadiet, det är ett senare problem. Då var det bara grytlappar och såna platta saker, och inte små djur och dockor. Men man ska väl i vuxen ålder kunna tyda sig till ett mönster och virka till något i alla fall.


                                    
Hur söta som helst! Om man stoppar en liten pingla i skallen på dem så blir det en liten skallra till bebben.

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-10-05 / 03:06:30

Tack så mycket för dina kommentarer vännen! Alltid lika kul att logga in på bloggen och se att någon har skrivit något! Jag å andra sidan har lite för mycket att läsa nu då jag har varit utan internet i en vecka, närmare bestämt 529 olästa inlägg! Puh! Ska först läsa allt så kan jag själv blogga efter det. :)



Allt väl sötnos? :) PUSS!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: