NO NEWS...

2008-10-29, 10:22:03 / Kategori: Allmänt
.... is good news?

Jag har inte hört något från MVC ang mitt hepatit prov. Lämnade ju det för exakt en vecka sedan, så nu borde det ju vara klart. Är det så att de bara hör av sig om det är något att anmärka på? Jag vill i alla fall tro det. Eller så är det så allvarligt att de bara sitter i krismöten och försöker komma på det minst katastrofala sättet att meddela mig på. Hahaha, snacka om att måla fan på väggen!

Sover väldigt dåligt på nätterna nu igen. För det första tar det hur lång tid som helst för mig att somna. Sen är inte själva nattsömnen speciellt utvilande heller. Vaknar med jämna mellanrum. Himla jobbigt alltså, för jag är ju väldigt trött på dagarna.

Väntar och väntar på första sparken. Vill så gärna känna den snart. Kan känna rörelserna nu om jag lägger händerna på magen, men inga sparkar ännu. Snacka om dåligt tålamod.
Sista veckan i 4:e månaden nu, nästa vecka går jag in i 5:e månaden. Snart säger det väl poff, och så har man värsta gravidmagen. Börjar ana den nu mer och mer. Men den bromsas ju liksom in av bull- och godismagen.

Igår beställde vi tårta till Tindrisens kalas på lördag. En Hello Kitty tårta i prinsessmodell. Hoppas hon blir glad för den, och att den är fin. Jävligt dyrt var det i alla fall, 350 kr för en 10-bitars. Måhända är det guld i den...
Barnkalaset är också bokat och klart, och inbjudningarna ska skickas idag. Det blir ett piratkalas på Sjöfartsmuséet här i Göteborg. Låter skitkul, och jag tror att kidsen kommer älska det! Kostar en del, men det kan vara värt några extra hundralappar för att slippa få sitt hem raserat av 14 sjövilda 6-åringar. Det kommer vara värt varenda krona!









» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: