ONT

2008-10-13, 07:41:40 / Kategori: Allmänt
Igår när jag la mig så fick jag plötsligt helt bedrövligt ont i magen. Och det släppte inte, och då blev jag naturligtvis jätterädd och såg framför mig hur en massa saker gick fel med lill*n i magen. Tog en Novalucol mot magkatarr, och efter mycket om och men släppte det så jag kunde somna. Men innan det så hade jag så ont en stund att jag nästan blev lite kallsvettig.
Nu imorse fick jag plötsligt lika ont igen när jag hade varit uppe en stund. Gick på toaletten, och sedan släppte det.
Jag känner inte riktigt var det gör ont, om det är i bebismagen eller typ magknip. Nu har ju livmodern klätttrat upp en bit, så saker och ting ligger nog lite huller om buller där inne. I alla fall för mig som inte ens kan hålla ordning på om det är njurar eller lever som man har två av. Njurar va?

Även inatt sov jag hela natten. Tror också det beror på att lill*n har tagit sin lägenhet och flyttat en bit uppåt i min kropp. Det trycker kanske inte på urinblåsan på samma sätt längre. Men det är ju bara min hemmasnickrade teori.

Nu är det dags att fixa iordning Tindrisen och gå med henne till skolan. Later!

karlsson1111@hotmail
2008-10-13 / 10:55:23

heja maria




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: