SÅ LIGGER LANDET

2008-10-01, 21:57:38 / Kategori: Allmänt
Eftersom jag för ett tag sedan fick för mig att sluta blogga pga döende fantasi, så måste jag härmed dementera detta uttalande. Och istället berätta min hemlighet kanske? För om jag berättar den så kommer jag ha så himla mycket mer att skriva om!! Håll i er nu då... *Trumvirvel*


Magen vecka 11+0

Ja, när man ser bilden så här så kan man undra varför jag lägger ut enbild på min feta kakmage. Lite för mycket glass och efterrätter kanske?
Nej, det beror snarare på att jag har fått en liten inneboende som ska stanna där i 6 månader till. Så här ser han/hon ut!




Tadaa!!!

Nu vet ni det!

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-10-06 / 01:08:20

:O :O :O Nämen OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH!



Nu blev jag verkligen chockad! Du behöll din lilla hemlighet väl, jag anade ingenting! Men roligt att du beslöt dig för att dela med dig av din hemlighet till oss trogna bloggläsare också!



GRATTIS!!!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: