SATC

2008-10-07, 22:24:30 / Kategori: Allmänt
Nu ska jag och "sprattlarn" lägga oss och kolla på Sex and the city filmen. Är lite efter, så jag har inte sett den än. Räknar med att lipa lite, för jag har hört att den ska vara lite sorglig i slutet? Vad kan hända då måntro?? I och för sig så ska det inte mycket till för att få en gravid kvinna att grina.
Har även fixat hem massa filmer som jag och darlingen ska kolla på i helgen. Vi har bestämt oss för en filmmaratonhelg i sängen typ. Då blir det gamla godingar som Gilbert Grape tex, men även en del nya filmer och skräckisar som jag absolut inte vågar se nu när jag är ensam. Innan fick jag tom för mig att det skulle komma nån och bryta sig in i lägenheten...

Sen är det faktiskt så att tanken på sushi gör att jag bara vill sova och vakna imorgon då det är sushidagen! Sådär, nu är filmen färdig, dags att gå.

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-10-07 / 22:34:41

Där slog du huvudet på spiken! Hemmafruar borde också få lön för sitt jobb! :) Jag kan gott tänka mig att stanna hemma om jag och Ahmet skulle få barn och han jobbar, men vi har kommit överens om att han i så fall ska sätta in en liten "lön" åt mig på ett speciellt konto varje vecka. Hehe... :D



Nu har jag ju inget annat för mig än att sitta hemma och hålla ordning och reda här hemma och laga mat ibland, men jag kan gott tänka mig hur stressigt det måste vara att både ha ett jobb, barn och hem att ta hand om. Puh..! För övrigt så tycker jag att jag ägnar mycket mer tid åt hushållsarbete nu än förut, men det måste nog bero på att jag helt enkelt slarvade med städning och allt annat innan. :)



Jag är nog ännu mer efter än dig, jag har inte heller sett SATC-filmen. :) Var den bra?



Kram!

Steffen
BLOGG: http://steffenedvardsen.blogspot.com 2008-10-07 / 23:42:43

Men jag med vill ha sushi!!! Du får banne mig börja jobba igen snart:-P




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: