SKULLE MAN INTE...

2008-10-01, 17:49:16 / Kategori: Allmänt
.... ta och köpa sig en sån där liten hund? Ju mer jag tittar på honom desto mer älskar jag honom. Som en liten dammtuss som vi har under sängen.
Iofs så tycker jag att hundar luktar äckligt. Särskilt i munnen. Och i pälsen. Och så är deras päls äcklig och jag känner mig smutsig när jag klappar en hund. Kanske inte ändå... Men en katt då? Det finns faktiskt katter som allergiker tål. Eftersom min sambo har lagt till med den fula ovanan att vara kattallergisk.



Steffen
BLOGG: http://steffenedvardsen.blogspot.com 2008-10-01 / 18:33:11

Orm har ingen päls... En stoooor huggkobra eller nåt...:-P

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-10-06 / 01:06:45

Det finns en kattras som inte har päls alls överhuvudtaget! Men den ser ju kanske inte lika charmig ut som en enkel lurvig bondkatt. :)



Jag tycker också att de flesta hundar luktar äckligt, och så dreglar de. Usch. :P Men jag gillar dem ändå. Men katter lite mer. :O)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: