SLICKA TOALETTEN

2008-10-16, 21:58:29 / Kategori: Allmänt
Igår såg vi en film som jag efteråt ångrar att vi tittade på! Och jag är besviken på Quentin Tarantino som hade gjort den. Nästan lite arg till och med.
Filmen hette Hostel. Den lät ganska skrämmande och bra, men dra mig baklänges i en vagn vad den var dålig! Dålig skräckfilm när den är som sämst. Titta aldrig på den. Inte under några omständigheter. Lova det! Det hade känts som mer värdefull tid att ligga i badrummet och slicka toaletten ren i två timmar än att vila ögonen på den dåliga rullen.

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-10-16 / 23:12:45

Åhh, jag har också sett den filmen, men jag är inte säker på om det var Hostel 1 eller 2 eller 3. Same shit, different name.. Ahmet tvingade mig att se på den, sa att hans kompisar sagt att den är jättebra och en kultfilm och bla bla bla... Det var nog den sämsta film jag någonsin sett! Mycket blod som skvättar, någon annan plot fanns det inte i filmen..

Steffen
BLOGG: http://steffenedvardsen.blogspot.com 2008-10-16 / 23:15:45

Men lilla (eller ska vi säga stora) du!! Vad konstig du har blivit efter du blev gravid!!! Besviken för att du inte får äta mögliga ostar är du, slicka ren toan...USCH!!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: