TJOHOO!

2008-10-05, 18:33:27 / Kategori: Allmänt
Jag har hittat en ny last! Inget att tjoa över egentligen, då laster oftast leder till viktuppgång och sån skit. Och det är väl nåt som kommer ske under de närmsta 6 månaderna ändå, utan hjälp av onyttiga laster. Shit the same, man lever bara en gång, och då tycker jag man ska unna sig lite gott ibland.
Har precis ätit Sandwich pepparkaka - vilken smakupplevelse! Det var som att äta glass och pepparkaksdeg. Det bästa av två världar ju. Gode Gud i himmelen sägar jag bara, vad gott det var. Ska absolut införskaffa mig en ny glass imorgon.

Imorgon är det dags för barnmorskebesök. Inskrivning med blodprov och invägning och allt vad det är. Om jag har tur kanske jag får lyssna på hjärtat också? Kommer inte ihåg när man fick göra det första gången.
Jag väntar ju på min doppler från Hong Kong, en sån där liten hemma-mackapär som man kan lyssna med hemma i soffan. Inga farliga grejer, no worries!



Hmm, känner att ett glas julmust inte heller skulle sitta fel nu... Eller en lussebulle...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: