TRÖTT

2008-10-24, 21:52:21 / Kategori: Allmänt
Är trött efter en lång och stressig första arbetsdag. Är dessutom i en svacka nu då allt bara känns bajs och jobbigt. Ingenting är kul och jag vill bara gråta. Så går det väl när man tar en nypa höstdepression och blandar ihop med gravidhormoner...

Nästa vecka blir det fullt hus hela veckan. Jockes familj kommer på besök i omgångar. Då måste man väl rycka upp sig och vara lite social. Man kan ju inte sätta sig i en mörk garderob, trots att det känns som om det är det enda jag vill nu. Helt ensam, bara jag. Tindrisen kan få komma in ibland och hälsa på en stund...

Laura
BLOGG: http://paptya.blogg.se/ 2008-10-24 / 23:43:28

Nå... Jag förstår vad du menar (även om jag inte är gravid eller jobbar), ibland har jag bara lust att stänga ut omvärlden och krypa ner under filten och gråta ut.. Senast kände jag så idag.. Men det går över, snart kommer du också att känna dig mycket bättre! Styrkekramar!



PS. När kommer du att berätta mer om ditt nya jobb? Är nyfiken ju!

k i m m e l i m
BLOGG: http://kimmelim.blogg.se/ 2008-10-25 / 21:49:46

Hoppas att det inte håller i sig länge.. Tänk på alla bra saker istället för att fokusera på sånt som är jobbigt och ledsamt!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: