UÄH...

2008-10-08, 16:58:25 / Kategori: Allmänt
Nu har jag precis ätit min sushi. Inte alls gott. Inte äckligt heller direkt... Eller jo, det var mer äckligt än gott faktiskt. Laxen smakade för mycket fisk, och det andra smakade bara bläh. Fasen också, jag som var så sugen! Eller trodde att jag var sugen. För det var inget fel på sushin i sig, men det verkar inte som om det passar mig nu under graviditeten.
Det godaste var soja, antar att det är saltet som lockar i den.

Idag är det full rulle i magen. Undra vad som händer där inne, det verkar vara fest. Måste nog förtydliga kontraktet att inneboende inte är tillåtna att bjuda hem folk, än mindre ställa till med festligheter. Nån ordning får det vara! Bara för att man är liten kan man inte få bete sig hur som helst. Så det så!

Bläh, äcklig fisksmak i munnen nu... Får nog äta lite glass för att neutralisera det. Tycker jag äter och äter, men har knappt gått upp nåt i vikt än. Plutten i magen kanske tar det mesta. I så fall kommer vi kunna säga hej till en sumobrottare om 6 månader.

                                         


I och för sig... När man ser det här så kanske det hade varit praktiskt med en liten sumo i familjen.


Katja
BLOGG: http://lillagrodden.wordpress.com/ 2008-10-09 / 22:28:07

Ooo jag som är så sugen på sushi :) Kan inte tänka mig nått godare för tillfället!! Hade kunnat äta det flera gånger i veckan. Kan jag iofs göra när jag inte är gravid också hihi.

Viola
BLOGG: http:// violiejolie.blogg.se/ 2008-10-11 / 21:09:36

Då kommer bebisen till våren då?:) jag är i ungefär samma vecka som dig och jag har inte heller gått upp i vikt än... det kanske tar ett tag innan man gör det för än så länge väger den ju inte så mycket.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: