UNDERBART

2008-10-04, 18:09:51 / Kategori: Allmänt
Det känns alldeles utomordentligt skönt att känna att foglossningen redan är på väg. Härligt! När jag var gravid med Tindra så var jag sjukskriven den andra hälften ungefär för att jag hade så ont. Men då kom det inte så här tidigt. Nu har det redan börjat hugga i ryggslut och i båda skinkorna. Jäkla skit alltså...

Kimmelim
BLOGG: http://kimmelim.blogg.se/ 2008-10-05 / 10:15:20

Om du vill så kan du ju skicka iväg ett foto på dig via mejlen så fixar jag en sån illustration på dig som du kan ha till din nya design sen! :)



Jag hade tur förresten som aldrig hade någon foglossning. Inga besvär alls förutom den sista veckan då jag var väldigt öm i skelettet mellan benen. Haha.



Kul att ni hittade en vagn som ni tycker om! Alltid bra med att köpa nytt och sen kan ni ju alltid sälja den senare när ni inte behöver den mer.

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-10-06 / 01:13:02

Foglossning?? Öhhh...




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: