VAMPYR-HILKKA

2008-10-22, 10:37:10 / Kategori: Allmänt
Så ska jag kalla min sköterska när jag kommer ner till MVC idag. Lilla vampyr Hilkka som tar allt mitt blod. Det är säkert inget fel på mina tester, de vill bara åt mitt fina, ädla blod. Göra en massa experiment och så. Är helt övertygad om att det är så.

Äsch, jag gillar ju inte att bli stucken i armen så där. Det bottnar i att jag är svårstucken som det heter. Läkarna har väldigt svårt att hitta mina vener i armen, då de inte syns utanpå som på vanliga dödliga människor. Nej mina vener ligger djupt begravda i mitten av armen verkar det som, säkert omgivna av kött, ben och muskler.
De brukar alltid få dra åt den där narkomansnaran skithårt runt armen, så att det nästan gör ont. Sen ska det klämmas och letas en stund innan man förhoppningsvis hittar en liten ven. Obehagligt värre! Ibland chansar de och sticker hej vilt. Det är då man får lust att bli en sån där galning som man läser om i tidningen ibland. "Gravid kvinna slog ner sköterska med blodtrycksapparat."



Min sköterska Hilkka...

k i m m e l i m
BLOGG: http://kimmelim.blogg.se/ 2008-10-22 / 12:16:27

Haha känner igen mig! Min sköterska insisterade på att själv ta blodprovet även om jag sa att det inte är någon idé för hon kommer inte hitta. Efter en massa grävande så skickade hon till slut iväg mig till labbet istället. Hade hon lyssnat på mig så hade jag sluppit att få 5 hål i varje arm!



Förresten så är det så roligt när anonyma försöker tuffa till sig. Dom verkar inte fatta att genom att vara anonym så är dom bara så fruktansvärt patetiska haha. Dessutom har jag redan spårat ipadressen ;)

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-10-22 / 18:27:01

Hur gick det med vampyr-Hilkka? Har hon sugit dig alldeles tom på blod nu? ;) Hoppas allt gick bra!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: