WIHOO

2008-10-12, 22:25:45 / Kategori: Allmänt
33 läsare idag! Måste ju vara jag som får Nobelpriset i litteratur nästa gång! Men nu är det godnatt för mig och fladdermusen i magen.

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg. 2008-10-12 / 23:04:11

Hehe, grattis till ditt nya besökarrekord! Imorgon blir det kanske ännu fler..! ;)



Tack så mycket för din kommentar om tröjan! Har den på mig just nu, den är jättemysig! :) Koola Anna from Sweden är ett märke jag inte har hört mycket om, men jag har för mig att jag läste om det på några av "kändisbloggarnas" sidor, så jag blev ganska så förvånad då jag stötte på det på marknaden här i Findikzade..!



Ja, jag brukade också ha mina smycken liggande lite var som helst och de samlade massor med damm, men inte nu längre! Nu återstår bara att köpa en "smyckesställning" att hänga upp mina örhängen på. :) Du får se hur en sån ser ut senare då jag hittar en! :P



Natti natti vännen! Hoppas du får sova utan avbrott även i natt! ;)



Kram!

mamsen
2008-10-13 / 10:51:12

heja




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: