EKO EKO EKO

2008-09-22, 18:14:39 / Kategori: Allmänt
Just nu ser det verkligen inte klokt ut i vårt vardagsrum. Vi håller på och säljer ut våra möbler eftersom vi ska byta ut allt. Ikväll ringde en kille ang vår TV-bänk. Han bodde alldeles i närheten, så jag fick krafsa ut allting på 5 min. Tur att man inte är dammallergiker, för då hade jag dött på kuppen. Bakom bänken var det en helt egen flora och värld av dammråttor och annat knas som attackerade mig.
Nu står platt TV:n på golvet, och Tindrisen sitter som ett litet afrikanskt barn framför den på en filt och kollar på Bolibompa. Känns hur fattigt som helst. Tur att vi ska till Ikea imorgon och köpa den nya TV-möbeln!



Det kunde bott en sån här bakom TV-bänken..

Steffen
BLOGG: http://steffenedvardsen.blogspot.com 2008-09-22 / 18:41:51

Köpa??? Drar du med mig på shopping eller? Trodde du bara skulle lämna tebaks en stol....




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: