EKONOMISKT EFTERBLIVEN

2008-09-09, 09:05:27 / Kategori: Allmänt
Det var exakt vad som hände mig denna månaden. Och allt pga den fördömda tandläkaren!! Han tar ju alla mina pengar. Och detta för en enda liten ynka tand. Hade jag fått alla gaddar blekta till värsta Carola-leendet, så hade jag inte klagat. Men jag håller ju för fasen på att rotfylla en tand bara. Inte ens en rotfyllning i guld, utan en vanlig vit tand blir det. Jäkla utsugare!!
Nu fick jag ringa och boka om min nästa tid, eftersom den provisoriska fyllningen han la för en vecka sedan typ har ramlat ut. Och det kan ju aldrig vara bra. Så nu ska jag tillbaka på fredag och göra färdigt tanden. Detta betyder att jag kommer ha lagt 1700 kr på en tand denna månaden. Tänk så mycket kul man kunde haft för de rublerna istället.

Så nu sitter man här, ensam och fattig. Det blir soppa på spik resten av månaden. Om man ändå hade haft råd att köpa en spik...






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: