NYHET! NYHET! NYHET!

2008-09-09, 13:02:49 / Kategori: Allmänt
Polisen meddelar att man har gripit några av Usama bin Ladens släktingar. De personer som nu sitter i säkert förvar är Usamas mor, Marme Laden och hans två bröder Choko Laden och Remou Laden. I lördagskväll tillfångatogs även hans syster, Pina co Laden. Man spanar nu efter hans kusin, Sal Laden.

Steffen
BLOGG: http://steffenedvardsen.blogspot.com 2008-09-09 / 17:42:49

Vadå 10%?? Vi har inte enats om nånting angående alla dom miljoner hästen springer in!! Är du snäll köper jag ett paket ostkaka o gele nästa gång jag är i Norge....mohaha!!

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-09-09 / 23:00:43

Haha!!! Har du hittat på den där ordleken själv? :)



Jo, det är nog sant att man fastnar framför en blogg med mycket bilder, speciellt om man är inne på den bloggen för den första gången så kanske man inte orkar läsa igenom en lång text, utan istället ser på bilderna. :) Men det får ju inte heller bara vara bilder, så därför frågade jag! :)



Ja, jag har börjat tröttna på att alltid ta bilder med mig och så någon vacker bakgrund, jag vill istället ta bilder med "liv" i, sånt som är ovanligt! Men det är svårt, jag vill på något sätt ta kortet utan att andra märker det, men det går inte! :)



Kram!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: