PÅ DAGORDNINGEN IDAG

2008-09-12, 07:46:40 / Kategori: Allmänt
Tandläkaren kl 11.15. Sedan är äntligen den förbannade tanden färdig! Måste ta en vilopaus på ett halvår innan jag går tillbaka till tandläkaren igen, så att ekonomin får en chans att återhämta sig. Stackars pengar...
Efter tandläkaren tänkte jag ta en sväng i stan när jag ändå är där. Har presentkort på HM, så jag ska kolla lite där. Ska även till Clas Ohlsson och köpa en liten radio att ha i köket. Tycker den är lite söt faktiskt. Eller ful kanske. Fulsöt.




Sedan är det hem och packa lite saker, för vi åker till husvagnen med mina föräldrar i eftermiddag. Det ska bli skönt att bara ta det lugnt och slippa tvätt och sånt ett par dagar. Om vädret är ok ska vi gå ut och leta efter svamp. Med vår tur så blir det väl 4 små livrädda kantareller kanske på sin höjd. Nackedelen med svamp är att man inte kan göra som man gör när man fiskar. Om man får en liten liten fisk så kan man alltid hysta tillbaka den, och man känner sig så snäll och god. Om man bara hittar 4 svampar däremot så spelar det ju ingen roll om man kastar tillbaka dem i mossan. Det blir ju ingen skillnad, de är ju redan döa´.





» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: