SÅN HÄR ÄR JAG

2008-09-21, 18:46:24 / Kategori: Allmänt
Enligt personlighetstestet på http://se.41q.com/ så är det så här min personlighet ser ut. Vad tycker ni som känner mig? Stämmer det?


Din personlighetstyp:

Populära och känsliga, med enastående social kompetens. Utåtriktade och empatiska. Uppriktiga och ärliga i sin strävan att förstå hur andra mår. Tycker i allmänhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mänskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgångsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sätter troligen andras väl före sitt eget.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Lärare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, präster, affärsbiträden, säljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skådespelare, designers, hemmafruar/hemmamän, musiker.

 

Jag tycker personligen att det stämmer alldeles förträffligt! Empati och en önskan om att alla ska må bra är något som ligger mig varmt om hjärtat. Det kan vara den ondaste människa, men ändå kan jag på något sätt tycka synd om honom/henne. Inte i alla fall naturligtvis, men det händer.

Jobben som rekommenderas är dessutom jobb som jag skulle kunna tänka mig. Socialarbetare ellerpsykolog tex. Har alltid haft en stark vilja att kunna hjälpa människor. Och detta går ju hand i hand med min empatiska sida.

 

 

 

 


Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-09-21 / 21:08:51

Nu känner jag ju inte dig annat än genom bloggen, men jag tycker att det verkar vara en perfekt beskrivning på dig!!

k i m m e l i m
BLOGG: http://kimmelim.blogg.se/ 2008-09-22 / 08:33:57

Är hemmfru en karriär? Det visste jag inte. Hahah.



Förresten så tycker jag inte alls att du ska sluta blogga. Vad för roligt ska jag då ha att läsa..? Modebloggar eller? Nej, fyfan..




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: