UNDER PISKAN

2008-09-10, 22:45:02 / Kategori: Allmänt
Usch... Nu har man gått och blivit Idol-slav också. Det var inte alls planen. Men nu är man fast, och jag har redan onda aningar om att jag slaviskt kommer följa varenda avsnitt. Och antagligen kommer det även i år sluta med att jag sitter bänkad framför finalen, hejandes på min favorit som naturligtvis inte kommer vinna. Då följer den obligatoriska frasen "jävla skit program, jag ska aldrig kolla på det igen!!"
Om jag inte hade börjat kolla på auditions:arna... auditionsnsnchnasasa.... Vet inte vad det heter i plural. Om jag inte hade börjat kolla på dem så hade jag nog inte följt resten av avsnitten heller. Men nu hittar man ju sina små favoriter, och då vill man ju se hur det går för dem.

Å andra sidan, det finns ju ögongodis i juryn, så vem fan behöver en massa bönner som sjunger illa? Kolla bara här.



Men ibland blir man förbannad. Har folk ingen verklighetsuppfattning alls? Det ramlar in så många "locos" där att man kan tro att de öppnat portarna på nåt regionalt dårhus, och släppt alla fria. Många verkar även typ efterblivna, och dem är det mest synd om. Inte alla verktyg i lådan där inte.

Nu ska jag lägga mig och kolla färdigt på en av världens bästa filmer. Gråter nästan redan nu, för jag vet hur den slutar eftersom jag har sett den förr. I am Sam heter den. Lägg det på minnet, och se den!! Helt fantastisk roll av Sean Penn. Så, dags att gråta. God natt!

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-09-10 / 23:25:45

Åh, jag vill också titta på Idols! :D Både den svenska och den finska varianten. :) En av mina bästa vänner ska faktiskt ställa upp i Idols i år, får se hur det går för henne... Men hon sjunger ganska bra tycker jag. :)



Nej, vi har inte heller Starbucks i Finland, vilket jag tycker är VÄLDIGT konstigt, i och med att Finland nog är den mest kaffedrickande nationen i världen! :P



Tack så mycket, du är en själv en sockersöt pingla! :D



PUSS!






» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: