VAD HÄNDER OM 93 DAGAR?

2008-09-22, 19:45:04 / Kategori: Allmänt
Då är det Julafton bannemej... det läste jag i alla fall någonstans. Sen om jag väljer att tro på det, det är en helt annan femma!



Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2008-09-22 / 22:14:22

Usch ja, det här med tid är knepigt, antingen så går den alldeles för fort, eller så på tok för långsamt. Men aldrig att jag hinner ikapp den!



Jo, du ska veta hur stolt jag är över fotot på davulcun! :D Jag som har stått i fönstret i hur många nätter som helst för att försöka få en bild på honom så såg ju direkt min chans då han ringde på dörren. Dock ska Ahmet ha all cred för kortet, det var nämligen han som fick ta det. :) Själv tycker jag ju att sånt är lite pinsamt, haha!!! :D



Jo, KOM TILL ISTANBUL!!!! :D Kan säkert hitta ett hotell i bra prisklass, här finns det allt från billiga pensionat till dyra lyxhotell. Dock är det bättre att komma hit på våren då det är jättevackert överallt! Men det skulle vara hur kul som helst! Hör av dig om du kommer... ;)

k i m m e l i m
BLOGG: http://kimmelim.blogg.se/ 2008-09-23 / 07:56:29

Varför varför VARFÖR börjar folk tjata helt plötsligt om julafton då? Det är ju 3 månader kvar till dess! Snacka om att börja planera julmat och klappar på tok för tidigt.. Man blir ju stressad av allt detta snack! :P



Just nu är det 4-5 stycken som väntar på en design. Men jag slänger in dig efter dom. Bara skriv ner hur du vill att designen ska se ut så fixar jag den åt dig. =)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: