8:E OCH 7:E VÅNINGEN I ETT SVEP!

2009-04-01, 08:41:11 / Kategori: Allmänt
Glömde visst lägga in en bild igår från 8:e våningen, så idag susar Elliot ner två våningar på samma gång!

 

Ingen större skillnad... Kanske var en lite löjlig idé det här, magen kommer väl inte sjunka avsevärt från dag till dag. Men för min egen del kan det ändå vara kul att ha bilder så här i slutet.
1:a april, äntligen är vi inne i bebismånaden. Och än så länge gör april ett mycket gott intryck, sol, klarblå himmel och jätteskönt ute. Hoppas det håller i sig nu, hade varit mysigt med en lång, härlig vår i år.

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-04-01 / 08:54:22

Sol,klarblå himmel? Nja det kan inte jag skryta med här nere i Skåneland iaf. Grått och ruskregn passar mer in här. Men det gör mig INGENTING. Jag vill bara bli klar för dagen så jag sedan kan gå hemma ;o) Vill inte ha denna förkylning med mig in på BB så blir vila-vila-vila nu när jag kommer hem. Sagt att jag ska arbeta lite hemifårn men är ju inte samma sak. Jobbar i den takt jag känner att jag orkar.



Även fast det inte är någon större skillnad på magens nedgång dag för dag är det ju som sagt va kul att ha det själv och kika på sen ♥



Hittar ni på idag da? ♥kram♥

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-04-01 / 09:34:19

En stund på balkongen låter inte helt felavisFår njuta av den fina dagen åt mig me för som sagt va är det gråtrist här hemma.



Storhandling ska vi försöka hinna med när min kära mor och far kommer på besök den 17e. Får hopas på att lilla inte kommit ut än då. Annars får man skriva en lista åt mamma så hon kan åka iväg. Kommer bli grymt bortskämd de första 2veckorna med lillan för både mina föräldrar och killens föräldrar är på besök då ;o) Ska passa på att njuta av deras upppassning då verkligen.

Amanda
BLOGG: http://creyla.blogg.se/ 2009-04-01 / 12:51:09

Men visst har magen sjunkit lite iaf. ^^ Jag tycker man ser det tydligt!

ia
BLOGG: http://irin.blogg.se/ 2009-04-02 / 00:12:39

åh vilken fin mage!

Blir lite avis fast jag har bestämt mig för att arvid var den sista i magen...

kram

ia




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: