GOURMET-DOTTERN MIN

2009-04-03, 11:32:14 / Kategori: Allmänt
Igår sa jag till Tindra att vi ska ha en riktigt mamma-dotter dag på tisdag. Ev ska vi gå på bio om jag inte har för ont, och så sa jag att du kan få välja helt själv vilken mat du vill att vi ska äta. Inte hade jag väntat mig ett lyckligt leende och svaret BLODPUDDING!

Johanna
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2009-04-03 / 12:22:00

Din dotter är en tjej i min smak! Blodpudding är ju underbart gott:)



tv4 fakta är verkligen underbar. Jag kollade på båda förlossningsserierna och grät och grät. Det är lustigt för du kan inte tänka dig en vaginal förlossning och jag kan verkligen inte tänka mig kejsarsnitt. Hua.. ser ju super läskigt ut:)



Nu är det verkligen inte långt kvar för dig. Känner du dig nervös?

Kramar

Marih
BLOGG: http://familiaberglund.blogg.se/ 2009-04-03 / 19:12:46

De krävs inte mycket ibland för att få barnen glada :o) Men vad tycker mamma om blodpudding?



♥kram♥




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: