FY!!!

2009-08-24, 08:33:28 / Kategori: Allmänt
Nu har jag gått upp 1 kg i vikt... Inte alls planen att det ska gå den vägen ännu mer. Fy och usch och skäms på mig själv!
Men from imorgon är det dags för mitt nya liv. Då drar jag igång med GI nämligen. Skulle helst vilja chocka kroppen med en pulverdiet egentligen, men det får man ju inte göra när man ammar. Så jag får gå den ordentliga vägen istället, bra mat och mycket mer träning. Funderar på om jag ska gå ner till Friskis idag och köpa träningskort faktiskt.

Så sorry, no more dumlekladdkakor eller annat sånt. Dags att styra upp det här innan det går utför helt.

Nu kom jag iofs på att jag kanske inte har gått upp i vikt. Kan hända att det bara är vätska i kroppen, eftersom jag i lördags vaknade av att "indianerna var tillbaka i vassen" så att säga. Om ni fattar? Hahaha, älskar det uttrycket :) Även kallat lingonvecka för dem som gillar skogen mer än indianerna :)

Äh vilket dravel. Nu ska jag klä på mig medans Ellioten fortfarande sover. Sen kommer en kompis på besök med sin lilla dotter. Vi får väl ta gravfikan då :)

Johanna och Leo
BLOGG: http://mittlivmedbonan.blogg.se/ 2009-08-24 / 13:27:47

Wihoo... tatuering och slut på kakor. Börjar lika mitt liv då. Tatuering= kul o coolt o snyggt.

Slut på kakor= jävligt trist!:(

Men men... vill man vara fin så får man lida pin eller hur det nu är.. hehe

Steffen
BLOGG: http://tindras-pappa.blogspot.com 2009-08-24 / 14:57:56

Indianerna tillbaka i vassen?

Måste bara göra dig uppmärksam på att dom som bor o kommer från Leirfjord, blir kallade för indianere av våra grannkommuner. Så "indianerna tillbaka i vassen"...usch vad äckligt:-p

Laura
BLOGG: http://papatya.blogg.se/ 2009-08-24 / 19:11:09

Tack så mycket för din åsikt! :) Ceyda är 6 månader gammal nu, så hon har ju lite försprång. Annars så är hon väldigt liten för sin ålder, hennes njurar fungerar inte som de ska så hon får äta antibiotika varje dag tills hon blir två år gammal.. :( Men pigg och glad är hon ändå för det mesta!



kram!




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: