GODARE MORGON

2009-08-25, 09:02:34 / Kategori: Allmänt
Idag tycker jag det känns bättre, redan från start. Men vi får väl se, dagen är ju lång...

Elliot vaknade halv 6 och fick mat. Sen vet jag inte vad det är för fel på honom, men han verkar fortfarande tro att vi ska leka och skratta så tidigt på morgonen. Klart, ett snett leende kan jag bjuda på, men ingen lek. Så han låg och pratade och fnissade för sig själv, och sen somnade han om en halvtimme innan min klocka skulle ringa. Typiskt! Men det kanske blir lite andra morgonrutiner sen när vi inte följer Tindra till skolan på morgonen. Idag ville hon nämligen att jag skulle göra det igen.

Ska städa lite här sen. Ska ju ha en hel hög med mammor hem hit på Me&I party ikväll. Tyvärr är det många som har hoppat av, men vi blir ändå ett gäng. Det blir nog jättetrevligt!
Måste ner och handla lite så jag har nåt att bjuda på, och sen tänkte jag svänga förbi ett ställe och kolla om det finns möjlighet att få jobba lite extra där. Säger inte var än, återkommer med rapport när jag har varit där.

Dags för frukost först nu när Elliot sover. Tror jag ska äta gröt, det var längesen.

Carolina
BLOGG: http://carolina1979.blogg.se/ 2009-08-25 / 11:27:26

Ska bli skoj ikväll!! :)

Spännande med ev jobb - hoppas du skvallrar lite ikväll om du inte gjort det här innan ;)




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: