HOSTHOSTHOST!!!!

2009-08-02, 21:45:42 / Kategori: Allmänt
Jag blir galen! Nu har jag åkt på värsta hostan, det river och svider i halsen som om någon hade kört ner en fil och rispat runt. Jag kan inte prata en hel mening utan att det börjar tokriva, och så kommer världens hostattack och rösten spricker. Har hostat så mycket att jag fått ont i hela kroppen :(

Igår blev det en heldag hos syrran och hennes lilla familj, helt improviserat. Vi skulle ut och äta sushi och köpa blommor. Vi kom så långt som till sushin, men några blommor blev det inte. Istället bjöd vi in oss själva på kaffe hos syrran. Det slutade med att vi stannade på middag och även en film. En jättemysig heldag blev det!

Hittade en ny funktion på kameran idag som heter färgaccent. Man kan ställa in den att endast visa en viss färg, resten av bilden är svartvit. Kan bli hur läckra bilder som helst. Några provbilder tog jag hemma ikväll, kanske blir det fler imorgon. Måste nog ringa vårdcentralen också och se om även jag behöver penicillin. Suck...







Linda
BLOGG: http://easytolove.blogg.se/ 2009-08-02 / 23:13:15

Era stackare. Krya på er. Hoppas ni orkar med en fika el dyligt när ni känner er bättre.




» NAMN
» E-POST
» URL
Tyck till!: